Het aftellen is nu echt begonnen.... - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Inger Steenoven - WaarBenJij.nu Het aftellen is nu echt begonnen.... - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Inger Steenoven - WaarBenJij.nu

Het aftellen is nu echt begonnen....

Blijf op de hoogte en volg Inger

27 Januari 2014 | Nederland, Capelle aan den IJssel


Hoi allemaal en welkom op mijn blog. Ik zal proberen jullie via deze blog op de hoogte te houden van alle avonturen die ik hoop te gaan beleven (of gewoon die ik ga beleven) in Stockholm, Zweden.

Het aftellen is nu echt begonnen, de opdracht van mijn laatste vak is ingeleverd, mijn kamer in Leiden is helemaal leeg, ik ben druk bezig met het inpakken van mijn koffers en de spanning in mijn buik wordt steeds groter….. want het is bijna zover over een paar dagen (woensdag 29 januari om 10.20) vlieg ik vanaf Schiphol naar Arlanda airport te Stockholm. In Stockholm ga ik als laatste onderdeel van mijn master Neurosciences 6 maanden lang stage lopen op het Karolinska Institutet: Dé medische universiteit van Europa. Tijdens deze stage ga ik onderzoek doen naar de klinische en biomarker karakteristieken van Lewy Body Dementie zodat deze neurodegeneratieve aandoening eerder en meer accuraat gediagnosticeerd kan worden en wat mogelijk de kwaliteit van leven van deze patiënten kan verhogen. Ik ben erg enthousiast om een steentje bij te dragen bij dit project. Meer informatie over wat ik precies binnen dit project ga doen, volgt later.

Van velen van jullie heb ik al afscheid genomen, andere hoop ik misschien nog te zien voordat ik vertrek. Maar ik weet nu al dat ik jullie heel erg ga missen.

Liefs/All min kärlek,

Inger

  • 27 Januari 2014 - 22:28

    Anouk:

    Ha Inger,
    Wat leuk dat je een buitenlandstage geregeld hebt! Ik wens je veel succes en plezier, en zal je verhalen zeker met interesse volgen.
    Groetjes, Anouk

  • 28 Januari 2014 - 07:29

    Eline:

    Super leuk Inger! Heel veel plezier en succes ☺️ Knuf eli

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Capelle aan den IJssel

Inger

Actief sinds 27 Jan. 2014
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 4119

Voorgaande reizen:

29 Januari 2014 - 02 Augustus 2014

Internship Stockholm

Landen bezocht: